誕生日 My birthday





外出先から帰ってきたら
仕事部屋のテーブルの上にお花がありました
家族からの贈り物
誕生日にお花をいただいたのは数十年ぶりかも

When I come home
There were flowers on the table in my work room
Gift from family
It may be the first time in decades that I had a flower on my birthday




私のパワーカラーがオレンジ系だそうで
元気が出そうなビタミンカラーがたくさん
聖書では誕生日はお祝いしないので
自分で誕生日を封印していた感じもあるんですけど
年齢も重ねてきたし
周りが覚えててくれたりすると感動しますね

My power color is orange
A lot of vitamin colors that seem healthy
The Bible does not celebrate birthdays
I feel like I was sealing my birthday
I've been getting older
I'm impressed when people around me remember my birthday

実は誕生日の外出は娘たちと映画に行ってて
ライオンキングを観てきたんですけど
お父さんライオンのムサファ?が今年死んだ猫にそっくりで
亡くなるシーンは涙なしではおれませんでした
娘たちにはiPhoneケースをいただきました
買った時からずっと長女に
「ケース付けや」
と言われ続けていましたが
ケース嫌いなのでそのままに
さすがに娘のほうがしびれを切らして買ってくれました
なんて頼りがいのある子
お母さん、頼りなくてごめんね
お母さんが頼りないからあなた方がしっかりするのよね

Actually, when I went out on my birthday, I went to a movie with my daughters
I've seen the Lion King
Dad Lion Musafa? Just like a dead cat this year
The scene of death was not without tears
The girls gave me an iPhone case
The eldest daughter has been told since I bought it
"With a case"
But
I hate the case
As expected, my daughter bought me out of numbness
What a reliable child
Mom, sorry for not relying
You do n’t rely on your mom, so you ’re better


そんな印象的な誕生日となりました

It was such an impressive birthday


最後までお読みいただきありがとうございました

Until the end Thank you for reading


https://www.youtube.com/channel/UCVMDtt8AY2J8XyzlZ-WYe6A/featured

人気の投稿