かぎ針編み(Crochet)「海外ユーチューバーとスカートをコラボ Collaboration skirt with Stella」


Hi everyone, today I want to introduce a very attractive you tuber.
みなさん、きょうはとっても素敵なユーチューバーをご紹介します

She is Stella of the you tube channel "By Stella".
彼女は"By Stella"というチャンネルのステラさんです

Wow, what a beautiful name.
とっても素敵なお名前


Stella emailed me in the ending of the last year for inviting me to collaborate with her.
ステラさんから昨年の年末にコラボ動画を作りませんか?ってお誘いを受けたんです

After several discussions, she suggested me to pick and make each other's project.
数回話し合った後、ステラさんからお互いのプロジェクトを選んで作ってみよう、と提案がありました


Stella usually makes bags.
ステラさんは主にバッグを製作してます

So, I was surprised when she picked this skirt.
だから、彼女がこのスカートを選んだときは驚きました


It took more than a half year to publish, finally we could complete this project videos.
公開するまで半年以上かかりましたが、ようやくお互いにプロジェクト動画を発表することが出来ました


The skirt she made is my pattern, oh so stylish and like a model!!
私のパターンを用いてミニスカートを作ってくれました
なんてスタイリッシュでモデルさんみたい!!

I didn't have an idea of a mini skirt, maybe I'm too old to forget it, hahaha.
ミニスカートという考えが頭からなかった私、きっと年を取りすぎて忘れてしまったんだわ( ´艸`)

Please visit her channel, and check it out, it's outstanding!!
ちょっと彼女のチャンネルに行って、早速見てきてください
とっても素晴らしい出来上がりでとっても似合ってます!!


https://www.youtube.com/channel/UCMH3tHOxIrETFs5wv6srnrQ/videos







If you are interested in it, please watch my video to crochet it.
もし素敵だなあ、と思われましたら、ぜひ私の動画で作ってみてくださいませ❤



Thank you for reading until the last, love you all♡
最後までお読みいただきありがとうございました♡

人気の投稿